vineri, 21 octombrie 2011

"Sentimentele adevarate trebuie sa reziste oricarei ispite." Liviu Rebreanu

 Sentimentele adevarate, fie ele calde sau reci, de dragoste sau ura, in opinia mea nu lasa loc de ispite.
 Un sentiment sincer, cultivat cu daruire iti anuleaza orice cale spre a-l nega. Daruirea si onestitatea sentimentelor reprezinta implinirea de sine. Si un suflet implinit este un suflet a carui agonizanta cautare s-a terminat. Ispita este dintotdeauna cautarea. Cautarea inseamna neimplinire. Inseamna ca inca nu ai ajuns acolo....acolo unde ai putea sa te daruiesti etern si sa radiezi.
  Iubirea... Iubesc....si doar pentru ca e persoana...pentru ceea ce e si asa cum e. Cautarea mea s-a terminat. Sa realizez ca am ajuns acolo a fost usor. Mi-am dat seama ca nu ma mai tenteaza nimeni altcineva. Nimeni altcineva nu-mi mai inspira nimic. Nimic din ceea ce-mi placea inainte nu-mi mai spune nimic. Nu mai am ispite. Nu mai caut...
  E divina linistea. E ireal de frumos...

2 comentarii:

  1. "Nu mai am ispite. Nu mai caut..." Nu e vorba de "a nu mai cauta" .. sipite sunt peste tot, doar ca nu mai noi decidem sau alegem daca ne lasam in prada lor sau nu .. totul depinde de vointa noastra .. ca de ex: eu cand sunt inlove .. eu nu mai vad nimic in jur .. doar pe ea, pot sa fiu si "beata" si nu as putea sa insel, pt ca am vointa si nu in ultimul rand .. ma respect pe mine, pe ea si relatia noastra. Have a nice day! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Putem spune ca mine sau ca tine. Ideea aceiasi: O vedem doar pe ea :)

    RăspundețiȘtergere