duminică, 18 decembrie 2011

23 de ani...

Hmmm...imi place. Varsta impara. Mereu am avut o problema cu numerele pare. Nu-mi plac. Sunt fericita ca astazi implinesc o varsta impara :)). Si cum nu am cu ce sa ma laud ca am realizat ma laud cu ceea ce-mi doresc.
Lista de dorinta ( atenie karma, destin si horoscop)
  • Sa fiu fericita in fiecare clipa a vietii mele. 
  • Sa am in continuare puterea sa rad cu pofta 
  • Sa pot sa trec cu zambetul pe buze si cu solutii peste probleme
  • Pana la 25 de ani(alta varsta impara :D) sa am un copil
  • Sa ma mut din Brasov
  • Sa imi gasesc un job stabil 
  • Pana la 33 de ani (!) sa ma stabilesc intr-un satuc linistit de preferat la mama naibii
  • Sa imi iau carnetul
  • Sa nu mai depind de parinti
  • Sa am tigari si cafea in fiecare zi. 
  • Prietenii mei sa ma iubeasca asa smintita cum sunt in continuare
  • Sa calatoresc
  • Sa stau toaaaata vara la mare
  • Sa dansez iar in fiecare zi
  • Sa ma apuc de street dance
  • Sa castig la loto si sa fug in lume
  • Sa imi cumpar toate perechile de platforme dupa care mi se scurg ochii pe vitrine
  • Sa nu mai creada ai mei ca sunt posedata si nebuna doar pentru ca nu ma inteleg :))))
Lista poate continua dar ma multumesc daca reusesc sa le realizez pe astea. Accept sugestii :D.

Pana la indeplinirea celor de mai sus sa bem astazi..mult...sa uit ca imbatranesc

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:**:*:*:*:*:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu