duminică, 8 aprilie 2012

PENTRU CA SUNT O DOAMNA, CE PULA MEA!!!

 Asta e momentul in care renunt la tocuri, fuste, machiaj, cercei si ruj de buze.

 NU MA AMENINTA!- cum adica : Mergi inainte sa nu te pocnesc!? Pe bune? Pocneste-ma in pula mea daca ai atata nesimtire si tupeu...pocneste-ma daca asta iti doresti. Oricum nu o sa doara mai tare decat faptul ca ai gandit-o, ca ti-ai dorit, ca ai spus-o!

 NU VREI SA RAMAI LANGA MINE - PLEACA! - cum adica : Asa crezi tu ca ma tii langa tine?? Nu tin pe nimeni langa mine. Cu atat mai putin oamenii care nu vor sa fie langa mine. Nu tin pe nimeni cu forta. E impotriva iubirii...Daca ma iubesti ramai langa mine!

  ASA SUNT! ASA AM DEVENIT! - cum adica nu mai poti asa? Nu ti-a pasat cand ti-am spus ca nu mai am nervii necesari sa raman langa tine! Acum daca ne-am impacat si am cate o criza de nervi de ce e porti de parca nu stiai! In pula mea de chestie...Dar stii ce...hai las-o asa...Sunt eu vita aia care ti-a distrus viata! 

 EU SUNT DE VINA! 

  dar..."inca mai pot ca-s potent, DUSMANITI-MA TOTI!"

Un comentariu: